освітня діяльність

 

Освітня діяльність

Освітні програми, за якими працює заклад у 2024-2025 навчальному році:

Стежинки у Всесвіт : комплексна програма для дітей раннього та передшкільного віку / автор. колектив ; наук. керівник професор  К. Л. Крутій. – Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2020. – 244с.

Оновлений варіант програми «Дитина в дошкільні роки» (2015р.) Схвалено МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах (лист від 02.10.2020 року №22.1/12-Г-801).

Парціальна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт". Освітній напрям "Технології», або Таємничі перетворення. Автори Крутій К. Л., Стеценко І. Б. Видавництво «Ліпс», 2020.-196ст. Парціальна програма є частиною альтернативної програми "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт" (схвалено МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах, лист від 14 липня 2020 року № 22.1/12-Г-274).

Дошкільнятам освіта для сталого розвитку: парціальна програма для закладів дошкільної освіти. Автори Наталія Гавриш, Олена Пометун- Вчителі за демократію та партнерство, 2019. - 32с. Схвалено МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах, протокол №1 від 8 лютого 2019 року (лист ІМЗО від 12.02.2019, № 22-1/12-Г-46).

"Україна – моя Батьківщина", парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Автори:  Каплуновська О. М., Палець Ю. М., Кичата І. І., 2023 рік.-104с. Схвалено Міністерством освіти і науки України (лист ІМЗО від 21.06.2022 р. № 22.1/12-Г-153).

 

МОНІТОРИНГ- ЦЕ КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ,  ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ СИСТЕМНИЙ ДОВГОТРИВАЛИЙ КОНТРОЛЬ ЗА СТАНОМ ТА ТЕНДЕНЦІЯМИ РОЗВИТКУ КОЖНОЇ ДИТИНИ.

Моніторинг- це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ЗДО, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.

Він є необхідною складовою освітньої діяльності педагога. Завдяки моніторингу педагог може з'ясувати, чи у правильному напрямі він здійснює освітній процес, і вчасно внести потрібні корективи.

Головною метою моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ЗДО, отримати оперативну інформацію про реальний стан та тенденції змін об'єкта діагностування для корекції педагогічного процесу.

ЗАВДАННЯ МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ:

1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та отримати об'єктивну інформацію.

2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми ЗДО.

3. Провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльності прикінцевій меті - вимогам Державних стандартів дошкільної освіти.

4. Визначити чинники, які сприяють покращенню виконання освітньої програми в ЗДО.

5. Надати рекомендації педагогам і батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.

(З інтернет джерел)

Види  моніторингу:

початковий(на початку навчального року, вересень) - визначення рівня досягнень дошкільників і постановки конкретних завдань на перспективу;

поточний (за місяць, квартал, півріччя) - відстеження результатів освітнього процесу з дітьми на певному етапі;

узагальнювальний (наприкінці навчального року) - підбиття підсумків за тривалий період, визначення рівня досягнень дітей та виконання освітніх програм.

Основний метод - спостереження.

Рівні засвоєння матеріалу: високий рівень, достатній рівень, середній рівень, початковий рівень.

(методичний посібник "Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим  компонентом дошкільної освіти", - видавництво "Мандрівець")

 

Початковий моніторинг  визначення рівня досягнень дошкільників  згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти  (вересень 2021-2022 н.р.).

https://drive.google.com/file/d/16_TZsGkBzv9u2inXEpwjFmOQZd0NAOd3/view?usp=sharing 

Моніторинг розвитку психічних процесів  старших дошкільників  https://drive.google.com/file/d/1EdpooZs_UAWNzQSJiDN73hdCAyd06ndb/view?usp=sharing 

Моніторинг 2022-2023 н.р.

https://drive.google.com/file/d/1jO22gmJ9xnbaS_n27YSU4ch7ZLi694mi/view?usp=sharing 

Немає коментарів:

Дописати коментар